четвер, листопада 08, 2007

Меняю часы на годинник

Добрий день!

Вже давно збирався написати нову статтю у свій блог, але щось мені заважає, чи то багато роботи, чи то несвідомість якась!

Кожен день думаю про те, що щось я не дороблюю, щось я роблю не так, що я вартий більшого!

Це надихає на працю, тижні пролітають якось швидко за роботою!

З недавнього часу, почав робити ранкову зарядку кожного дня, вже місяць мрію записатися у басейн... По вихідних працюю вдома, а іноді на роботі... Але я не дуже втомлююсь і це все одно мені каже, що я чогось не дороблюю! Вже виникла думка, а чому я прокидаюся о восьмій ранку і валю к десятої на роботу. Це піздно, треба раніше прокидатися і не гаяти час... Після шостої треба відразу починати працювати по домашніх сайтах, по тих проектах, що я хочу розробити для власного досвіду...

Також не так давно зайшов на рікардо і побачив там калькулятор, де значився додатковий заробіток, треба десь знайти собі цей заробіток...

Треба шукати, треба завжди щось робити і не гаяти час...

Час летить, блін!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Що таке база данних?

База данних — це спеціальна система зберігання, організації та пошуку інформації. Вона містить дані у вигляді таблиць, записів та інших стру...